Update

Läste ut boken innan jag drog till jobbet. Den var sjukt bra, och det var honom dokumentären jag såg tidigare handlade om. Han berättar i boken hur några snubbar flög in för att filma honom lite då och då + att jag kom ihåg att han var tvungen att tina en bäver inomhus ovanför sängen och det beskriver han i boken också. Tänk att vakna upp och kolla straigt up på en död bäver!

Har som sagt varit på jobbet idag också, det gick bra, fick ett sälj iallfall. Ett sälj = en liten godispåse körde vi på idag. Först till 4 sälj fick en biobiljett. En vacker dag kommer den där biobiljetten vara min, det är mitt mål ;D Imorgon ska vi äta pizza! Fatta nice jobb jag har egentligen, det är såna grejer baotaofta.

Snaaart, ska jag äta! Har bara fått i mig en chipspåse idag xD Mmmmmh, chips <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0