Update

Nu har mutter, putter och zibbe varit här en sväng <3
Tänkte städa innan de kom så jag ringde och frågade vars dom var. Putter: Jadu, vi är väl framme om en sådär 20 minuter.
Paniiiik, sätter Samme på att diska medans jag springer runt som en galning och samlar skräp, dammsuger och torkar glasbordet. Hann klart med vardagsrummet innan de kom iallfall så mamma tyckte att det var riktigt fint här för en gång skull xD

De tog även med mina påsar med böcker, trodde att det skulle vara kanske 3 påsar men putter kommer insläpandes med 5 stycken! Jahaja, vars ska jag få plats med det här var min första tanke, men det löste sig till slut. Slängde en påse med böcker som jag ändå aldrig läser och resten fick plats i skåpet i hallen. Fick möblera om lite därinne men till slut fick allt plats, förutom grottbjörnens folk serien som står staplade på golvet i sovrummet xD



Nu är det städning som gäller ett tag till, bara köket kvar nu!
Bäddade rent i sängen så nu är det jättesoet med hjärtan överallt, hoppas Jimmie tycker om det ;) Hängt upp kläder och vikt in till garderoben. Aw, garderoben är fortfarande ett problem alltså, det kan inte vara menat att två stycken ska dela på en liten pyttegarderob. Menar jag och Jossan hade ju säkert 4-5 stycken + massa småskåp men de var fulla iallfall. Hoppas det blir bättre i USA <3

Det ska bli så sjukt spännande att åka dit till jul, är redan nervös! Jimmie vill ju flytta dit redan då så man vet ju aldrig vad som händer, men förmodligen kommer vi hem igen för det här med slutbetyg från gymnasiet skulle sitta kanske fint.

Till middag blir det iallfall kebab i pitabröd med massa grönsaker! Mutter och putter hade tagit med sig massa grönsaker som de lämnade här när de for vidare till campingen i Mora så nu blir det att lyxa några dagar innan det tar slut ^^

Aw, mamma var så söt, vi fick varsin hundring att klara oss på nu medans de är borta och på måndag ska de bjuda oss alla på resturang :D + att mamma nästan insisterade på att skicka matpengar när de har farit hem även fast Samme far hem då också. Hon petade på mina höftben och sa att såhär mycket har dom aldrig stuckit ut tidigare och frågade om jag hade gått ner ännu mera. Fick ju erkänna att på ungdomsmottagningen så var jag tvungen att väga mig igen och att jag vägde 42 kg nu. Hon fick ett halvt utbrott så vi får mer matpengar :D


  Hejsvejs, nu ska jag städa klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0