Update

Haha, humöret steg några snäpp när jag insåg att det är ett perfekt tillfälle att använda mina rosa stövlar idag :D Gushgosh, nu kan det få regna några dagar till ^^

Tänkte egentligen springa iväg till bibblo idag och låna några nya böcker men det får bli någon annan dag. Har skjutit upp provpluggandet alldeles för länge nu. Gosh, varför i hela friden ska man behöva göra ett prov? Blir bara baotanervös av det. Hade lätt jobbat där Jimmie jobbar istället för det här. Dom verkar ha det så chillt med raster lite då och då, bestämma själv hur länge dom ska jobba och sådär. På mitt jobb har vi en kvarts rast på 4 timmar och vi får inte välja hur många timmar vi vill jobba. Men iofs så är det ett stort företag och sådär med många som jobbar så förstår varför det måste vara så men det hade ändå varit skönt med lite slappare ^^ Men man ska inte klaga för det är ett jobb iallfall :D

Haha, trodde aldrig att jag skulle få jobb såhär snabbt alltså! Hoppas nu bara att det kommer att gå bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0