Update

Atm sitter vi och ser på Grottbjörnens folk filmen.
Ja gud ändå är det enda jag har att säga xD

Kollar in massa mat/träningsbloggar under tiden. Är baotapepp på att börja träna någonting igen. Problemet är att det jag brukar köra på är löpning och just nu har jag helt enkelt inte råd att köpa nya skor till det. Så är det någon som har tips på vad man kan köra istället? Där man inte behöver skor.

På tal om maten då så har vi börjat äta riktigt ordentligt nu, eller det finns mat iallfall även om vi inte äter så sjukt mycket när det händer så mycket hela tiden. Men ett mål om dagen iaf oftast xD Nu återstår det bara att städa upp i köket så att man är pepp på att göra saker där inne. Ska försöka göra det när filmen är slut tror jag. Situationen där inne är ohållbar helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0