Torsdag

Igårkväll var asnice!
Först drog vi till Tobbe där det var massa trevligt folk, vi körde 3 i rad och bitchslapspresenter! Haha, baotanice, sen drog vi vidare till bittens, och vem sjuttsingen tror ni jag träffar där?! Johannes och johan från VITÅ! Vitå av alla jefla ställen. Det är byn bredvid Jämtön, den lilla byn i råneå där min familj bor. Så jag och Johannes gick skola samtidigt, och det gjorde btw Jimmie också. Så alla vi kände ju varandra, det var så coolt :D
Hursomhelst så kommer dom mest troligt hit i helgen och umgås, det blir nice ^^

Idag blev det en hyfsat tidig morgon. Klockan 10 vaknar jag av att William ligger och och fiser bigtime, skyndar mig ut med honom, påvägen ut hittar jag postavin som Jimmie har väntat på i flera veckor, ger honom den, går ut med william i slit och släng kläder, kommer tillbaka och då är jimmie fulltpåklädd. Då ska vi tydligen gå ner på stan och hämta ut paketet, hann inte ens få på mig en bh xD Så nu är han baotaglad och jag ska gå och duscha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0