Torsdag

Damdidam, det blev pommes till frukost as usual ;D
Har tjorvat hela morgonen med halsbandet, försöker hitta en ny kedja/snöre som passar bättre, men alla mina smycken och shit är ju kvar i Jämtön. Men till sluuut hittade jag ett halsband nedpackat i ryggsäcken som hade en brun läderrem så nu sjuttsiken sitter det bättre!

Önskar att ringen inte var så stor så att jag hade kunnat ha den på fingret i stället där den hör hemma >< Menmen, vet inte om jag har skrivit det här tidigare? Jimmie vill att jag ska ha ringen han köpte i Egypten som förlovningsring. Det står LOVE på den fast med andra tecken och tydligen så tänkte han på mig när han köpte den, sötnosen <3 Men den är ju anpassad efter hans fingrar så jag kan inte ens ha den som tumring, därför har jag den som halsband istället ^^

Nu ligger William bredvid mig i soffan och suckar. Han vill gå ut i det fina vädret men han var ute för en timme sen så han får nog vänta ett tag till. På tal om hundar så har William och Zibbe träffats nu, det gick inte så jättebra, de är så jämngamla så det blev rätt mycket tjafs och William skäller ju som en galning när han blir ivrig så vi alla var halvt döva när mutter och putter for härifrån. Lillzibbe <3

Om ett tag bär det iväg till jobbet, lite skojigare idag när vi ska få pizza :D Gushgosh, hittils har det väl gått sådär med säljningen men har iallfall haft ett sälj om dagen varje gång jag jobbat så det funkar ju iallfall.

Mer updates later ppl, ha en trevlig dag ute i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0