Torsdag

Yeah,klocken är 3 så då är det torsdag.

Mitt mål ikväll var att ta mig hem innan 3 för att få lite sömn inför jobbintervjun så det är uppnått. Lämnade Jimmie und Samme på stan där dom snackade med en snubbe och joinade Alex som också var på g hem.

Ikväll har vi varit lite överallt känns det som, var tillochmed in på Gennys en sväng för första gången men jag var nykter och alla där vara baotafulla så det kändes mest läskigt. Kvällen avslutades iallfall med Bittens och sedan snack på krysset. Jag körde nyktert som sagt, laddar upp inför imorgon då vi ska på stadsfesten en sväng.

Imorgon blir det även hårfärgning. Ni får stå ut med mig som yberblondie ett tag, måste bleka det igen för att kunna färga på den färg jag har nu. Så det blir att gå med mössa 24/7 i 2 veckor innan det blir som det ska igen. Aw, har smått ångest inför det, trivs så sjukt bra i färgen nu så blondie känns inte särskligt lockande. Tänk om det blir asfult ><

Menmen, det är morgondagens problem, nu ska jag slipa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0