Torsdag

Ställde väckaren på 9 för att traska ner till ungdomsmottagningen men när den väl ringde kändes det otroligt tungt, så ställde om den till 10 och den här gången tvingade Jimmie upp mig. Så jag traskade ut med William och drog sedan ner till UM. De måste verkligen ha världens tråkigaste väntrum. Inga tidningar, inga böcker, ingenting förutom en radio som var inställd på något random där det inte ens var musik. Satt där och väntade i hundra år tills jag fick komma in och boka en tid. Så på onsdag nästa vecka ska jag dit och förnya p-piller receptet ^^

Btw så har me und Jimmie varit tillsammans i 3 månader idag <3

Well, på vägen hem från stan träffade jag en till kompis från Luleå! Herregud, världen måste vara baotaliten alltså, nu dom senaste 3 veckorna har jag träffat folk från Luleå varje vecka. Idag var det Paula som jag träffade på. Tydligen så bor hon i Härnösand under sommaren så till veckan kanske jag far till Älandsbro och hälsar på henne och Markus + deras bebis som jag aldrig har träffat. Kom på nu att det var jag som tog in posten åt dom när de var på semester och skulle ploppa ut ungen, haha xD

Idag blir det iallfall lite ärenden på stan och en sväng på bibblo ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0