Tisdag

Målet uppnåddes igår, boken utläst!
Haha, me und Jimmie kröp i säng vid 12 nångång, han läste Harry potter och jag läste boken jag berättade om igår. Det var mys, upptäckte flera gånger att han låg och kollade på mig. Ignorerade det och fortsatte läsa, kollar upp ett tag senare och han kollar igen. Frågar honom vad sjuttsiken det är? Jimmie: Du läser så sjuukt fort, dina ögon flyger fram och tillbaka!

Vid 2 nångång var min bok slut och en stund senare la Jimmie ifrån sig sin bok. Tanken var såklart att sova då men vi låg bara och skojade och pratade istället. Aw, mys <3 Till slut somnades det iallafall men hade massa mardrömmar så det var baotaskönt att vakna och upptäcka att jimmie låg och höll om mig.

Idag kom vi på att vi skulle äta plättar, eller pannkaka som några av er säger. Så vi sprang ner och köpte mjölk och jag stod i ett halvår och försökte göra en lyckad plätta, menar hur svårt kan det vara? Men det tog säkert en halvtimme och ett stekpanna byte innan det blev en som funkade. Gushgosh, det var gott iaf med massa hallonsylt :D

Kommentarer
Postat av: Emma RL

Fortfarande hallonsylten som jag lämnade kvar lr? xD

2009-07-28 @ 17:21:46
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0