Tisdag

Haha, jag kommer förmodligen avlida av tristess om jag får jobbet xD Igår var det mest genomgångar och snack om hur man inleder samtalet och liknande grejer men vi fick även traska ner till dom som jobbade och kolla hur dom gjorde. Jag fick sitta med en snubbe som var yberspeedad, funderade ett tag på om han gick på något men kom fram till att han måste ha varit sjukt less bara. Fick det bekräftat när han helt plötsligt säger

"Jag har jobbat här i 9 månader, syns det att jag är jävligt less?!"


Ja gud ändå, kanske inte det bästa första intrycket man fick av jobbet men förhoppningsvis är det lite roligare när man själv sitter där och ringer. Det blir ju vad man gör det till helt enkelt ^^

Det största problemet jag har just nu är inte uttråkning, det är min jefla hosta som aldrig ger med sig. Vi sitter i ett litet rum där det ekar så fort man säger nånting och sisådär en gång i minuten drar jag iväg med en hostning så man riktigt hör hur det rosslar i lungorna. Hum, tror inte att någon av dom har missat att jag är förkyld. Det märker man iofs så fort jag öppnar munnen. I söndags lät jag som en gammal gumma men det hade blivit lite bättre till igår och idag låter det bara som att jag har rökt i 50 år. Yeah! Haha, men jag har iallfall köpt halstabletter nu så det kanske hjälper litegrann.

Nu är det strax dags att ge sig iväg till jobbet igen. Idag ska vi gå igenom inspelningar på säljsamtal och få göra övningar mot varandra. Det blir nog intressantare än igår, det värsta är ju att i slutet är ju klockan 9 så då sitter alla och gäspar och ser sjukt uttråkade ut. Så när 2 stycken var tvungna att dra iväg till bussen så sa coachen att det var lika bra att alla avslutade då.

Men det var mys att komma hem iallafall, då hade me und Jimmie inte träffats på 9 timmar så det var helt roligt när jag kom hem;
Jimmie: Heeeeeeeeeej!
Jag: Eh, hej? Vad är det?
Jimmie: Inget?
Jag: Varför ser du så busig ut?
Jimmie: Men det var ju säkert 9 timmar sen vi träffades!

Haha, kramkalas ^^ Imorgon blir det också kalas ;D Nä men det är fest i stadsparken om det är bra väder + att lillebror kommer imorgon :D Mutter ringde och väckte mig idag och sa att Samme höll på att dö av tristess och att han ville komma och hälsa på så jag sa att det är väl bara att han slänger sig på en buss imorn så är det kirrat ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0