Söndag

Damdidam, pigg och glad idag :)
Har sovit asgott inatt, fick inte över Jimmie men William hoppade upp direkt när jag till slut gick för att kojsa, så soethunden låg där och höll mig varm tills älskling vaknade till och pallrade sig över till sängen istället. Btw så fungerar lakan-istället-för-täcket experimentet. I början var rätt kallt men när man väl hade vant sig så blev det baotanice, inga mardrömmar överhuvudtaget :D

Klev upp en sväng vid 9 för att gå ut med William men gick och la mig igen och sov vidare till halv 2 nångång, sen blev det donkey kong spelande igen :D Haha, har verkligen fastnat för det spelet, baotanice! Har hunnit med att sätta igång några tvättmaskiner också, en timme försent dock, tog ett tag innan jag kom på att det var tvättid bokad till idag.

Nu är det dags för någonting att äta sen blir det mer donkey kong ^_____^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0