Söndag

Igår var vi hos Kage på utflyttningsfest.
Det var verkligen baotatrevligt där, snackade en massa med folk och hade det allmänt baotabra ^^ Sedan drog vi vidare till Bittens men där kände jag att det hade blivit lite mycket att dricka så när jag i princip nästan hade somnat på en trappa så sa Jimmie att jag kanske borde gå hem och jag tog hans advice och gick hem och la mig istället. Haha, sov så sjukt gott med hela sängen för mig själv, sen vaknade jag till nångång av att jimmie också låg där och då blev det trångt xD

Så även om kvällen inte slutade som jag hade tänkt mig så hade jag sjukt roligt övriga delar av kvällen ^^ Och det känns så sjukt skönt att jag gick hem och lade mig istället för att stanna på stan för då hade det förmodligen slutat med att jag inte mindes vad som hade hänt och mitt mål hade kraschat. Så jag är nöjd!

Vaknade rätt tidigt idag och tog en piggelin und gick ut med William, skönt med lite frisk luft och att få röra på sig ^^ Efter det har jag mest suttit vid datorn och kollat serier, Jimmie vaknade för ett tag sen och då spelade vi lite bilspel också. Haha, det spelet äger, det går ut på att krascha! Gushgosh^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0