Onsdag

Igårkväll blev det fest ^^
Fick sms när jag satt på jobbet att det var fest hemma hos oss xD Haha, bra att man får veta sånt ;p Nä men det var nice, så drog hem, hämtade pengar och drog ner till hemköp för att köpa virke. Så det var lite förfest hos oss med Alex, Pablo, Kage och Linnea.

Efter ett tag drog vi vidare till Irene, vi började gå när vi insåg att ingen utav oss visste vars hon bodde. Haha, så vi ringde och blev guidade till en lekpark där vi tog en paus och yrade till det i cyckelsnurran. Baotaroligt! Irene bodde bredvid där så vi såg att folk stod ute och rökte och joinade dom. Vi chillade biff där ett tag tills drickat tog slut, då skulle grabbsen dra hem och hämta mer medans jag stannade kvar men efter ett tag insåg jag att planer ändras fort här och att det var lika bra att jag också drog hem. Tur det för när jag kom hem var grabbsen fortf här och var på G ner till Bittens.

Det var en nice kväll helt enkelt som avslutades med potatismos und fiskpinnar/köttbullar till jimmie und samme och popcorn för mig :D

Idag så har det blivit lite städning och massa tvätt. Nu väntar vi på pizza och sedan ska jag väl försöka städa lite till ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0