Onsdag

Ja gud ändå, har lite smått panik inför introt idag. Vi fick i läxa att kolla igenom Canal digitals hemsida och det har jag gjort men förstår fortfarande ingenting xD Ajja, det löser sig nog. Det känns iallfall som att jag har hyfsat koll på samtalstekniken som vi ska ha prov på. Ska läsa igenom papprena några gånger till så kommer det nog att gå bra ^^

Aw, Jimmie for precis iväg till sitt jobb så nu träffas vi inte på 8 timmar xD Igår så skrämde han livet ur mig när jag kom hem! Han gömde sig i sovrummet så jag tänkte att han var väl och köpte cigg eller något och så går jag in för att slänga in kläder så hoppar han upp och GAAAH! Blev asrädd :D
Han är så soet <3 Nu när han drog iväg så låste jag dörren så hör jag hur han går nerför trappen men springer upp igen och ropar genom brevinkastet att han älskar mig <3<3<3 sötnosen ^^

Nu är det snart dags för ungdomsmottagningen, fixa ppiller is the shit men det gör så ont när dom ska kolla blodtryck så är ändå baotanervös inför varje gång >< Ska springa förbi hemköp och köpa lite nudlar också så vi har något att äta ikväll när Samme kommer. Bara nudlar idag för imorn blir det storhandling på lidl eller coop ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0