Måndag

Okej, lakan-istället-för-täcket experimentet är härmed avbrutet tills varmare väder är på G. Guuud, har frusit som en gris inatt, klev upp och drog över min fleecemorgonrock och när jimmie klev upp lade jag på hans lakan också och upptäcker att han har varit och hämtat en filt xD Så inatt blir det täcke istället.
+ att det är baotajobbigt när vi har 2 lakan för då blir det inget hud-mot-hud, vaknar hela tiden på natten när jimmie kämpar i sömnen för att ta sig in under mitt lakan för att lägga armen om mig. Gushgosh, vilka problem vi har xD

well, Jimmie väckte mig iaf klockan 10 när vi skulle ner och hämta paket och köpa ciggacigg, drog till stadsparken ett tag och lekte med det han hämtade ut och sedan hem och käka chips till frukost :D Haha, känner att det skulle behöva tränas litegrann nu xD Måste dock köpa gympadojjor, mina gamla gick sönder och just nu har jag helt enkelt inte råd att köpa nya. Har 1000 spänn kvar som skall räcka tills jag förhoppningsvis får lön någongång om jag får jobbet så det lär ta ett tag innan nya pengar rullar in. Menmen, det löser sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0