Måndag

Aw, vi satt och kollade på film baotalänge igår så jag har precis klivit upp. Jag som tänkte försöka vända tillbaka lite på dygnet. Menmen, det är ju så skööönt att sova. Jimmies väckare ringde kring 10 och den har helt sjuk signal så jag funderade lite halvt på att kliva upp då men det tog så lång stund för Jimmie att kliva upp så jag hann somna om istället.

Idag är det jobb som gäller. Men det är inte förens klockan 5 så ingen brådska än så länge. Ska ta en dusch och sedan plugga litegrann till provet som jag ska göra idag innan jag får börja jobba. Aw, det regnar baotamycket och det är baotalångt till Resultat så jag kommer vara helt dyngsur. Hoppas det har slutat regna tills dess annars får jag rota fram mitt superheta regnställ som jag har ärvt av min lillebror xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0