Lördag

Damdidam, idag har jag diskat! Halleluja ;D
Dock så orkade jag inte med all disk men fixade allt som var på köksbänken och torkade av spisen så nu är det rent och fint på ett ställe i lägenheten iallfall.

Fixade även riktigt middag idag, marinerad kyckling med ris och currysås till grabbsen und räkor/vegbitar till mig. Baotagott! Imorgon blir det förmodligen kebab i pitabröd, ska höra med mutter om hon kan föra över matpengar så blir det lite grönsaker och dressing till också. Aw, är baotasugen på vinägerdressing och olivolja! Måste verkligen köpa det när lönen kommer. Menar avokado i olivolja med lite havssaltflingor är det bästa som finns, skulle lätt kunna föräta mig på enbart det! Det är nästan lika gott som chips :D

Mao und Menos är här så vi har något slags Harry Potter maraton just nu, fast vi är bara på den andra filmen än så länge men det tar sig. Ikväll ska vi väl ut antar jag men det blir nog nyktert ikväll med för min del ^^ Haha, önskar att jag hade pengar så hade jag lätt köpt chips på bittens igen, så sjukt goda alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0