Lördag

Igårkväll var baotatrevlig ^^
Mao kom hit vid 4 någongång så vi satt och kollde serier och film, efter någon timma kom Emma också hit ^^ Vi chillade biff hära tills vi drog ner på Bittens. Träffade trevligt folk och åt gratis kladdkaka med massa spraygrädde :D Det var en bra kväll, lagom mycket av allting :) Den avslutades hemma hos oss med mariocart och matsnack.

Idag blir nog chillt med. Har varit ut med william och passade på att köpa cigg under promenaden, råkade skämma ut mig inför några ungar och höll på att hosta ihjäl mig innan jag hann hem igen för att dricka vatten. Gushgosh, hostan blir bara värre och värre så idag blir det massa te som verkar vara det som hjälper bäst. Ska mest troligt fixa potatisgratäng med Emma också om vi hinner det idag. Jimmie ska ut till älandsbro och fixa så jag ska vara lite hundvakt åt William och chilla biff. William verkar bli kvar här ett bra tag btw, de har fått hem den nya hunden nu så jag antar att den ska få lite tid att vänja sig vid den nya miljön innan William får komma och hälsa på där igen. Men det är nice att ha honom här ^^

Nu ska jag fixa frukost och lägga mig och läsa ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0