Fredag

Igårkväll tog vi det riktigt lugnt!
Jag kom hem från jobbet vid 9 och lagade lax med potatismos, sallad och sås. Sjukt gott om jag får säga det själv, grabbsen verkade inte direkt hata det heller :)

Efter maten blev det en riktig läskväll, Samme satt vid datorn och läste serier, Jimmie låg o soffan och läste Harry Potter och jag låg i sängen med Stolthet och fördom. Det blev mysigare när Jimmie också kröp ner i sängen med sin bok. Det har blivit någon slags rutin nu att vi båda ligger och läser några timmar innan vi somnar, mycket roligare än att ligga och läsa själv. Dock kan det bli lite trångt ibland xD

Idag har jag hunnit med en massa saker, handlat virke,cigg, hämtat ut min telefon och varit en sväng på bibblo :D Mobilen lär åka in på lagning igen ( fjärde gången isåfall ), den har redan börjat tjorva, men avvaktar några dagar för att se om den bättrar sig.
På bibblo blev det en hel del biografier igen + första boken i Millenium triologin, har redan läst serien en gång tidigare men den är värd att läsas igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0