Torsdag

IMORGON FLYTTAR VI!

Idag är chillebiff dag. Dagens första och enda lektion börjar om 20 minuter och sen är jag ledig. Men bara fram till 15.10 för då tar jag bussen till jobbet ;) Har fått ISS tröjor nu så att jag slipper städa i mina vanliga kläder. Nu behöver jag bara skaffa mig några byxor och skor som är bekvämare att städa i.
Dagens enda lektion är dock lite småjobbig. Det är dags för traktorprov! Om jag klarar det här får jag alltså traktorkort. Det hade man aldrig kunnat tro om mig, jag som är så fruktansvärt rädd för traktorer.

Efter jobbet ska det sista packas ihop, allt förutom kläderna som ska på imorgon och täcket + kudde. Det ser redan helt tomt ut i rummet men det ska bli så skönt att få flytta in alla sakerna i lägenheten som är lite rymligare än de här minirummen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0