Make out!

Igår var jag ut för första gången någonsin!
De flesta vet ju att jag inte brukar dricka och sådär men igår slog jag på stort och hittade världens godaste annanasgrejs :D
Eller rättare sagt, darlo hittade den åt mig för efter mitt första misslyckade beställningsförsök vågade jag inte beställa något mer själv.

Fredagen började med skola och sedan shopping i luleå med josefin :) Sedan drog jag hem till darlo där vi åt och fixade litegrann. Önskar att vi hade haft med oss kamera för min outfit var så sjukt snygg!
Där kring 21.00 tog vi bussen in till stan och gick på Lillan och kollade in musikgrejset som var där, satt där till 11 ungefär då vi drog till Make out. På vägen dit mötte vi Ärki så jag passade på att värma mig litegrann i hans bil också :)

När vi kom in så är den första jag ser Liina, och hon var så söt med nya baotafina frisyren :D Fick en stjärnstämpel där också som var mkt finare än den man fick på Lillan. Därefter drog darlo med mig till baren där det var dags att beställa, jag satsade på en cider men det fanns inte så det slutade med en smirnoff ice som var det enda jag kände igen. Me und darlo satte oss i en soffa och pratade och det var baotamysigt :) Nästa drickbara grej blev en baccardie breezer (stavning?) tror jag den hette, med annanas smak. Den var lätt kvällens godaste!

Efter ett tag gick vi för att kolla in resten av stället och hittade ett litet dansgolv, det var baotaroligt att sitta och titta på alla människor. Själv så vågade jag mig inte upp förens alldeles i slutet ;) Drack även en till annanas grejs fast med melonsmak :) Där vid 2 tog vi nattbussen hem.

Lätt roligaste kvällen på länge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0