Kalix

Förra helgen tillbringade jag hos Svenne i Kalix. Det var lätt bästa helgen på länge!
Min pojkvän måste vara bäst i världen, han är så ubergullig att det inte går att beskriva med ord. Hela helgen har han skämt bort mig med fina ord, massa kramar, mys och mat.

Jag kom dit på torsdagskvällen, hade jobbat så kom dit ganska sent så vi gick och la oss på direkten. Det är en nackdel att sängen är så liten, men det är mys att ligga så nära varandra :)

På fredagen hade svenne lite lektioner men sedan bjöd han mig på lunch i deras matsal, baotafint där och maten var jättegod. Efter lunchen traskade vi iväg till ICA och handlade tårtingredienser. Svenne är ju även mästare på att baka tårta medans jag fick erkänna att jag inte bakat en enda tårta i hela mitt liv. Det blev en supersmarrig chokladtårta med marsipan och en gräddtårta med gelehallon. + glass och maränger :)
Efter tårtbaket gick vi och lade oss en stund och sedan köpte Darlo pizza åt oss. Mozzarella pizza is the shit! Så på kvällen åt vi pizza och chillade framför tvn :)

På lördagen var det dags för kalas. Darlo hade ju fyllt 20 år tidigare i veckan! Så vi fixade på med kalasgrejer. Jag tänker aldrig mera vispa grädde där det inte finns tillgång till elvisp ;p
15.00 var alla på plats, dvs min familj <3, svennes familj och hela hans klass. Tårtorna var lätt de godaste jag ätit! Så det var trevligt :) Efter det bjöd Nina och Mattias oss på mat så då löstes kvällens middagsproblem.
När vi kom hem så chillade vi bara biff ett tag, Svenne drack öl och jag drack den där baotagoda annanasgrejen :D Till det körde vi lite frågesport från en musiktidningen, måste erkänna att han utklassade mig totalt ;)
 
Där kring 8-9 nångång drog vi vidare till Svennes kompisar där det var fest. Till en början var det lite slekt när jag inte kände någon och sådär men efter ett tag blev allting mycket roligare! Hängde med folk ut på balkongen och efter det var allting mycket trevligare :) Vi hängde där i några timmar och dansade och skrattade innan vi alla for till Before, ett uteställe i Kalix. Där var det också baotaskoj och jag drack vaniljvodka för första gången ;)
Lätt trevligaste kvällen på länge!

Sammanfattning: Min pojkvän är bäst och jag hade baotaroligt i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0