Helg :)

Äntligen helg, fast veckan har varit trevlig då darlo varit hos mig i Öjebyn :)

Tillbaka till jobbet jag snackade om, igår på morgonen ringde de från ISS och undrade om jag vill jobba åt dem 2 dagar i veckan på kvällen. Självklart så sa jag JA! Sedan undrade de om jag kunde börja redan samma dag. Så det var bara att pallra sig iväg till Öjebyns industriområde till lokalerna jag skulle städa. Det gick över förväntan, hittade en städlista i städvagnen så jag glömde inte bort någonting iallafall :)

Idag hittade jag kameran som mamma gömt undan, passade på att ta några bilder innan den försvinner igen.

Satte i ett örhänge i det övre hålet :)

Sedan passade jag på att se skillad ut i glasögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0