Flyttardags

Igår kunde jag absolut inte sova även fast det skulle betyda att den här dagen skulle komma fortare. Men nixpix sa sömnen. Så jag och Josefin satt uppe i soffan och åt mackor och kollade på Ice road truckers. Till slut pallrade jag mig i säng i allafall men väl där fick jag akutdarlolängtan så det slutade med att jag fick ligga och läsa i hundra år tills jag slocknade istället.

Nu är det morgon och egentligen behöver jag inte alls vara uppe den här tiden för det är rätt länge kvar till putter kommer. Släpet är hyrt från klockan 8.00 men då står det i råneå så han ska dit och hämta det, sen tillbaks till avan och packa allt på släpet; fara till porsön och hämta fotöljen, hertsön och hämta soffan och till sist öjebyn för att dumpa allt i våran nya lägenhet :)

Idag får jag även studiebidraget så dagens att göra är:
* Handla mat
* Handla chips!
* Fylla på mobilen så att jag kan ringa min darlo!

Någongång i helgen ska vi även gå och sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0