2 Januari!

Såklart så har jag och elden bråkat litegrann. Det första jag ser när jag kliver upp är en lapp där det står att elden inte får slockna. Vad tror ni att den har gjort? Slocknat såklart. Men jag har fått igång den igen, hoppas att den håller sig bara :)



Dagens att göra: Fixa naglarna!
Är nu nyduschad och har plockat ögonbrynen. Mkt smärtsamt.
Blåste också håret med nya hårtorken, den gamla brann upp för några dagar sen.
Upptäckte att mitt hår antagit en något grönaktig ton, vad sjuttsingen gör man åt det?!

Kommentarer
Postat av: holiiaa

haha du vet ida bosturesdotter-eriksson eller vad hon heter, hon i församlingsgården som vi hade som sommarkyrko-lärare nåt år? hon fick grönt hår pga. vattnet hon hade hemma när hon duschade ;P

2009-01-02 @ 15:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0