1 januari!

Nyårsafton var tänkt att bli festkväll men 20års gränser satte stopp för det. Då blev det ändrade planer och nyårsafton var tänkt att bli en myskväll i torpet. Stormvarning satte stopp för det. Istället blev det nyårsafton i luleå, men jag fick vara med darlo och det är det som är huvudsaken :)
Nyårsdagen kändes konstig och jag fick hemlängtan, så nu sitter jag hemma i jämtön :) Fast nu har jag darlolängtan istället, men han kommer nog hit i övermorgon eller dagen efter det <3

Jag har återupptagit mina träningsplaner btw, så nu väntar jag bara på att förkylningen ska försvinna så jag kan börja träna :D Fast jag funderar på att tjuvstarta litegrann imorgon och pröva på att åka skidor ;p
Borde man ha ett träningsmål kanske? okej. Springa ferruform milen utan att avlida och på bättre tid än förra årets ormbergsmil. Måste förstås testa lite först och kolla om knäna håller :)


klockan är 02.33 och josefin har varit här en stund och chillat ;D
Nu är jag lite trött så ska lägga mig i sängen och sakna darlo istället, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0