Update

Snart har jag dagens första och enda lektion; Arbetsliv Naturbruk.
Vi har fått i upgift att skriva om fysisk mobbning utifrån en händelse, men jag hittar ingen händelse någonstans. Försöker på BRIS hemsida just nu men den laggar som fan. Lägger ner det nu och fortsätter på skolan.

Det blev nudlar till lunch och en promenad med Nova, hon var som pigg :) Men det går bättre och bättre för varje promenad vi tar. Vi brukar träna litegrann på fot och stanna när vi promenerar och även det går bättre och bättre.

Snart är det dags för sportlov och jag hoppas att darlo kommer hit då. Själv så jobbar jag så jag har ingen möjlighet att fara någonstans då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0