Torsdag

Veckans första sovmorgon blev ingen sovmorgon, haha.
Hade planerat att sova läääänge och gå till skolan strax innan lunchen. Det sistnämnda stämmer fortfarande men det där med att sova läääänge blev inte av. Josefin gick till skolan där vid åtta någongång, då släppte hon även in Nova i buren och det gick bra. Ända tills Jossan hade kommit ut genom dörren, då började hon yla och gnälla som en galning. Aldrig hört henne låta så mycket tidigare. Hursomhelst, hon blev tyst ett tag för varje gång jag sa åt henne men efter att ha gapat så mycket var jag inte längre trött. Så blev det med den sovmorgonen ;)

Igår fattade jag ett mycket svårt beslut. Efter inflyttningsfesten så cuttar jag av naglarna! Haha, väldig svårt beslut ;D
Har sparat och fixat i flera månader och till och från har de varit skitsnygga! Men nu får det vara nog. Sist jag filade till dom så blev kanterna väldigt vassa så morgonen efter vaknade jag upp med skärsår lite här och var. Bland annat mitt i pannan!

Nu kommer Anticimex hit, har precis stängt in Nova i buren så hon inte äter upp dom :) Nää, hon är jättesnäll faktiskt <3 Vi har massa problem med myror i lägenheten så det är andra gången de är här nu. Hoppas det funkar den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0