Updatex2

Imorgon ska jag försöka pallra mig iväg till skolan och få lite lektioner och läxor avklarade! Efter det så blir det kanske jobb en snabbis om Jimmie inte redan vart där på dagen. Det är så mörkt och trist att gå dit själv på kvällarna, men jag ska iallafall dit på fredag på dagen en stund : ) Om det inte blir något jobbande imorgon ska jag nog försöka städa upp i lägenheten och försöka få till någon julstämning.

Våra katter är ju lite halvgalna och tror att allting är leksaker så adventsljusstake eller gran blir det nog inte, får försöka införskaffa en julstjärna som man kan hänga upp istället : ) Men vi har iallfall lite juliga dukar som går att användas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0