Updatex2

Tvätten från ena maskinen blev jätteskum, de kläderna luktar baotakonstigt medans de från den andra maskinen luktar tvättmedel som vanligt. Hum, så om det är någon som luktar konstigt ikväll så är det förmodligen jag för självklart så var alla mina kläder i den maskinen xD

Har varit och handlat och träffat på Jens, Menos och Maois en sväng också :) Det blev chips såklart så var förbi bibblo en sväng och lånade en bok också. Har börjat på en ny fantasyserie som handlar om shannaras ättlingar. Hyfsat intressant men inte en av de bästa jag läste, men det är några böcker kvar så man vet aldrig om åsikten förändras.

När det gäller böcker så är min smak totalt blandad, ena veckan kan det vara fantasy som gäller, nästa självbiografier och såvidare. Det enda jag aldrig har fastnat för är sifi böcker, försökte mig på liftarens guide till galaxen men det failade totalt. Men hursomhelst så brukar jag ofta söka upp serier eftersom att bara en bok går så otroligt fort att läsa ut.

Raija och Isfolket är de absolut bästa serierna jag vet om. De är typ 40 resp 47 böcker i de serierna men de är så lättlästa så det går fort iallfall. Min faster hade både serierna förut men idiotisk som jag var under den "besvärliga tonårstiden" så lyckades jag vara spydig åt henne i telefonen så hon slängde dom istället för att ge dom till mig :( Fattar ni sorgen, det är asdyrt att få ihop till alla böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0