Updatex2

Sådärja, det blev lite sent så hann inte dammsuga och skura.
Så imorgon ska jag ta itu med det sista, dvs ovanstående + disken. Och gå ut med alla skräppåsar och vinboxar, atm så står dom samlade vid dörren xD Det är så kallt ute..

Har iallfall fått upp lite juldukar under alla blommor och satt fram ett fint ljus på vardagsrumsbordet, äsch så svårt att beskriva, ni får komma hit och kolla helt enkelt ^^

Angående kylan så fick jag en kommentar idag när jag satt på lektion fullt påpälsad med jacka, mössa, halsduk och vantar. Det var min lärare som sa att jag borde ju vara van vid mycket värre än såhära. Vadå, blir det inte kallt här eller? Det enda jag har tänkt på är att kylan är annorlunda här, den är råare på något sätt.

Fast det är lite mysigt när det är så kallt, för ikväll ska jag krypa ner i våran nybäddade säng och sno värme av Jimmie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0