Update

Det blev inget outfit shoppande idag, kom fram till att göra klart julklapparna är viktigare så jag drog till Ica och köpta garn istället. Rött och svart, ska försöka mig på att STICKA en halsduk xD Jag är väldigt nyfiken på hur resultat kommer att bli, det här blir mitt andra försök till sticka något annars så är det alltid virkning som gäller. Har redan haft en del problem med färgbyten und shit + att jag inte har någon aning om vilket sticksätt jag använder mig av. Kollade lite snabbt på en stickskola på internet nyss och insåg att ingen av de sätten är de jag använt mig av xD

Ska iallfall få hjälp av Jimmies mamma när det är dags att maska av/fästa ihop shiten för det är över min förståndsförmåga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0