Update

Gosh, jag är så arg.
Bara för att jag ser ut att vara yngre än jag är har fan ingen rätt att rycka tag i mig och slänga fram mig för vakterna och skälla ut mig för att jag tydligen skall vara där minderårig.

Idag var det en äldre snubbe, mkt mkt äldre snubbe som tydligen var aspackad och inte fick komma in som ryckte åt sig mig och slängde fram mig till vakterna. Jimmie tog tag i mig och bad mig lugnt vända mig om och langade fram en cigg till mig, stod och rökte som fan till polisen kom och hämtade gamlingen.

Sedan efter att vi hade varit inne ett tag vinkade vakterna till sig mig och frågade om min sida av storyn för dom såg ju hur gamlingen slet tag i mig. Men jag sa som det var att han som tur bara fick tag i tröjan och ingen egentligen skada skedd förutom att jag var ganska arg eftersom att det där händer så pass ofta. Dom sa att dom förstod och skulle förmedla det vidare till polisen som hämtade upp snubben.

Jag förstår inte, ska jag behöva legga mig till varenda snubbe eller? Alla som inte kommer in när jag står där ute tar tag i mig och använder mig som exempel, jag är försjuttsiken 19 år. Jag har rätt att vara på krogen och dom har ingen rätt att anklaga mig.

Menmen, det gick ju bra den här gången, väntar bara på att någon skall snöra ner mig på backen där och säga att jag fan ska visa leg innan jag för resa mig.

Annars så har kvällen varit ganska bra, men krogen var rätt trist idag, speciellt efter den insidenten så me und Jimmie drog hem ^^

Mitt humör tar verkligen över ibland, ville bara ta fram legget och trycka upp det i fejjan på snubben och be han dra åt helvete men som tur är så har Jimmie lär sig det och lyckas alltid lugna ner mig. Tur för mig xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

- fan vad ila!

2009-12-05 @ 02:37:12
URL: http://wolveriina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0