Update

Well, det blev tydligen inget jobbande idag, Jimmie sov som en snigel så jag passade på att vara lite effektiv här hemma istället. I posten imorse fick vi en avi från posten också så medans Jimmie sussade vidare gick jag och hämtade ut det och handlade litegranna.

Det konstiga med avin var att det stod både mitt och Jimmies namn. Gissa vad det var?! Chokladkalendrar till me und Jimmie + lite julpynt som katterna inte skulle kunna förstöra. Från mutter och putter :D :D :D Haha, pratade med mamma för någondag sedan om att det var svårt att julpynta med alla katter så hon gick och köpte lite grejs som man kan klista på kylskåpet och fönstrena istället!

Aw, ni skulle ha sett Jimmies plågade min för han är tväremot julpynt men idag upptäckte han juldukarna som jag satt ut och med världens min utbrister han: Okeeeej, sätt tomten på julskåpet och det andra på fönstret, men inget mer, iiiiiiiinget mer. Haha ;D

Vi har ingen julgran här inne men det står iallfall en ute på gården som tillochmed Jimmie gillar och han verkade tycka om chokladkalendern ^^ <3<3<3<3<3

Hum, mamma skickade med ett brev också om att vi måste ju hålla på traditionerna även fast jag är så långt borta.. Undrar om hon kommer skicka en chokladtomte på julafton då och en karta över vars jag skall hitta den och morgonjulklappen? xD

Ja gud ändå, nästa jul måste jag nästan fira hemma hos tha family ^^

Kommentarer
Postat av: emma

Chokladkalender ftw! :D

2009-12-04 @ 18:06:16
URL: http://elrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0