Update

Well, julklapparna är inte färdiga ännu >< Får se vad som händer inatt... Kanske att dom bli färdiga xD Gick och la mig vid 2 för att joina Jimmie men han vaknade då istället och kunde inte somna om och när han och gick upp vid 8 utan att ha somnat om igen så somnade jag bigtime, vi behöver verkligen en större säng! Och skönare kuddar. Vi kör med 2 täcken atm för att försöka sova lite bättre men icke. Imorn skall jag iallfall ner till expertbutiken och träffa Jimmies mamma, hon ska hjälpa mig med en julklapp. Ska försöka hinna klart med den tills dess. Då ska jag nog även försöka mig på bibblo och kinaresutrangen efter det, så sjukt sugen på resturangmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0