Torsdag

Igår var tröttis dag, fast skojis dag också för Mao var på min skola :D Det var mys <3
Drog hem och upptäckte att Jimmie och Menos spelade monopol på datorn och att Jimmie väntade på mig så att vi kunde dra och jobba. Dock så tog det ett tag innan vi drog oss dit, monopol tar ju en stund att spela ;p

På jobbet så var det massa ppl O_o Det var läskigt och me und Jimmie blev tvugna att sitta i samma rum då. Bigtime nono, så det slutade med att jimmie kuverterade och jag aktiverade kontakter istället för att ringa ^^ Vi utnyttjade lite ppl som var på mötet och fick skjuts hem vid 9.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska egentligen ha lektion nu men känner mig baotakonstig i kroppen så jag sitter på bibblo nu och ska snart sätta mig i mjukisfotöljen och försöka sova litegrann. Det känns nästan som att jag håller på att bli sjuk igen >< Men de andra lektionerna skall jag iallfall gå på, de är teoretiska så då gör det inte så mycket att man mår lite slekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0