Tisdag

Okej, den senaste veckan har jag vaknat 16.00 - 17.00 varenda dag.
Inte skojsigt!

Igårkväll gick jag och la mig vid 12 men sen slog Jimmie på en film och undrade om jag ville se med han så vi kollade på den och kollade på lite annat och sen läste jag litegrann men då vaknade Samme och dom satte uppe hela natten och halv 10 i morse gick dom äntligen och la sig så att jag också fick sova litegrann xD

Idag tänkte jag handla på ICA men det är så jefla kallt och min cykel är överskottad, men förhoppningsvis så får jag sjuts med Jens senare som också ska och handla. Chillebiffen, ingen kyla tänkte jag tills jag kollar ppiller kartan som ligger framför mig och ser att den tar slut på fredag! Ska kolla apotekets öppettider nu och förhoppningsvis är det öppet imorgon annars får jag helt enkelt trotsa kylan och pallra mig dit nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0