Tisdag

Helgen var nice :)
Igår var också rätt nice.

Haha, jag är mästaren på att beskriva i detalj! Nä men det har mest varit tvspelskvällar med massa nice ppl så ^^

Nu sitter jag halvt påklädd och funderar på hur jag ska fördriva tiden fram till 5. Då är det jobb som gäller men tills dess funderar jag på att dra ner till stan och kolla om det finns någon snygg juloutfit på rea. Fast det känns frestande att bara slänga sig i soffan och läsa hela dagen också, har fortfarande ont i huvudet och nacken sen igår.

På slutet av ridlektionen igår medans alla höll på att skritta av på långa tyglar och ta på sig jackor und shit igen så blev en av hästarna rädd för något. Hästen hoppade till och skrämde alla andra hästar som stack åt alla de håll. Jag satt med ryggen mot den skrämda hästen och fattade ingenting förens hästen som jag red på plötsligt drar iväg i galopp tvärs över ridhuset, det gick inte riktigt att få stopp på vanligt sätt så jag fick tag i en av tyglarna och styrde in honom mot väggen istället.

Det funkade och allting gick baotasnabbt. Ingen som gjorde direkt illa sig eller så ^^ Men när min häst drog iväg så snärtade mitt huvud bakåt så det var huvudvärken of doom som gällde igår.



Jag är btw ledig resten av veckan nu! 1:orna och 2:orna har nå projekt på G som dom ska jobba med hela onsdag och torsdag vilket betyder inställda lektioner för mig också :D

Kommentarer
Postat av: Thegirlthatgossips

www.thegirlthatgossips.blogg.se

är en skvallerblogg,

den handlar om sveriges bloggstjärnor

och vanliga kändisar.

Helt enkelt om skvaller.

Jag hoppas att du gillar den och följer den.



xoxo gossip girl.

2009-12-08 @ 19:35:12
URL: http://thegirlthatgossips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0