Tekniskt sett måndag

Kan någon gissa vad vi gör atm?
Nej, det var väl det jag trodde ;p Jimmie und Menos satt och kollade always sunny in philade... och kom på den ybersmarta ideen att vi också skulle pröva på KITTEN MITTENS! (namn?) Haha, kattskor helt enkelt för att det inte skall låta när katterna går.

Jimmie kommer fram till mig med lite för gulligt smile när jag är på väg för att lägga mig och frågar lite oskyldigt: Hur lång tid skulle det ta för dig att virka en grej? - Vad för grej? -KITTEN MITTENS!
Haha, så det slutade med att jag virkade ihop 4 sådana, nu skall jag bara kolla hur det funkar på Alfons och sedan skall jag faktiskt gå och lägga mig på riktigt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0