Söndag

Jag tror att igår var awesome :D

Början av kvällen var lite slekis och när Jimmie und Menos började spela monopol så drog jag ner till krogen istället. Där var det massa roligt ppl och musik. Här börjar det bli lite dimmigt men någongång under natten så drog vi iväg med Jens till någon lokal med bastu där vi bastade järnet! Haha, det var jävligt nice, är fortfarande helt avslappnad i kroppen sen det.

Jag hade för mig att det var boring och läskigt att basta men det var riktigt härligt. Och baotaroligt med vattenkrig und shit. Hursomhelst så var vi där rätt länge och kom hem vid 06.00. Vaknade upp för ett tag sen lite sådär halvdöd och vi har ingen bakismat hemma så jag måste pallra mig iväg till affären också. Är assugen på kinamat men tror inte att ekonomin tillåter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0