Onsdag

Det blev en komisk dag på stan, haha.
Drog dit vid halv 2 or something för att ta ut pengar, men mötte Mia vid bankomaten och kom fram till att det var lika bra att stanna på stan tills hon hade rast och kunde helpa mig. Gick runt på dom få affärer som finns utan att hitta något spännande, traskade till Jens och hittade Menos, Lena och Magdalena som skulle dit och fika, drog tillbaka till stan.

Andra vändan på stan var den komiska xD Gick till Mia som skulle hjälpa mig vid halsduken, hon visade hur man gjorde och för att vara säker på att inte göra fel så ställde jag mig rätt och slätt utanför parkeringshuset för att göra klart den. Fick en hel del roade blickar och skratt åt mitt håll. När jag slutligen var klar med halsduken drog jag till hemköp för att handla och krockar in i Alex som hojtar stooopp!

Haha, fattade ingenting förens jag ser (avbrott i skrivandet för att stänga in mig i sovrummet medans Jimmie och Alex försöker slå in min julklapp xD) Jimmie stå halvt panikslagen för att gömma påsarna han håller i.

Nu väntar barnmat och chips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0