Onsdag

Det blev ett tidigt jullov trots allt, sickiepickie.

Well, blev en rätt bra dag iallfall, efter att panodilen tagit knäcken på huvudvärken så tog jag itu med all disk... och städade badrummet... och vardagsrummet. Haha, blir så rastlös.

När det slutligen var fint och rent i köket insåg jag att det var dags att äta något annat än nudlar för en gångs skull, så jag slängde ihop en fiskgratäng. Haha, det var baotaskoj när jag stod och lagade den, tydligen så luktade den väldigt gott för helt plötsligt står Jimmie und Menos och hänger över axeln på mig med desperata blickar. Den måste ha varit god också för mer än halva formen försvann, men det finns 2 små bitar kvar, ska försöka snika till mig en utav dom imorgon : )

Blir alltid så pepp när köket är städat så imorgon ska jag dra iväg och handla lite ingredienser till SEMLOR! :D :D :D Ska ställa väckarklockan så att jag hinner fixa det innan jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0