Lördag

Klev upp vid 1 när Jimmie und Menos gick till Ica för att handla, blev nästan lite orolig att dom hade blivit superbakis och låg och spydde i buskarna för det tog över en timme för dom att komma tillbaka! men dom hade bara blivit distraherade av ost och prövapåmat där borta och Jimmie kom hem med en chipspåse till mig!

Han känner mig helt enkelt ;p Efter det så låg jag och läste en massa och åt chips medans dom såg fantastic four, såg nyss den så det kändes inte riktigt värt. Peppade för kvällen och gå och se luciakröningen imorgon men pratade precis med Emma och den var försjuttsiken ikväll. Big fail på den fronten :(

Kommer ihåg när jag var med i kyrkokören i råneå och vi skulle sjunga på norrbottenslucians kröning i Luleå och Holia sjöng solo en vers. Jag kommer fortfarande ihåg hur hon sjöng den trots att hon var missnöjd efteråt. Holia I miss you! Men det var en riktigt roligt upplevelse :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0