Julisafton

Me und Jimmie drog som sagt iväg till Johnnys mamma för att fira julafton i deras stuga lååååångt ute i skogen. När vi kom dit bjöds det på en massa fika och julmust, åt min första lussebulla för i år där btw. Vi kollade på julfilmer och Kalle, vilket inte är så självklart för mig. Vanligtvis så skippar tha family Kalle och hittar på något annat skojsigt istället, typ äta ;D

Efter tvtittandet var det dagens höjdpunkt: MATEN! Haha, jag fick i mig 2 hemlagade köttbullar som faktiskt var riktigt goda och en liten skinkbit som jag dissikerade för att få bort alla senor och fett xD Vet inte riktigt vad grejen var egentligen men det kändes som att det inte riktigt fanns tillräckligt med mat till alla för på vägen hem så for vi runt i panik och letade ett öppet max/mcdonalds/korvkiosk/mack för att hitta någonting ätbart. Så det var en liten besvikelse men vi körde julbord hos Jimmies mamma i lördags och fick med oss en massa mat hem :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0