Dagens bästa!

Borde kanske starta en sådan kategori? xD

Skulle precis gå och lägga mig när Jimmie frågar om vi har allting till att göra glass i våran nya glassmaskin. Förra försöket misslyckades bigtime, men nu ställde vi oss i köket och hjälptes åt med allting. Jimmie kokade upp mjölk och fixade med maskinen medans jag vispade ihop äggulor och florsocker och nu har vi precis slängt i allt i maskinen och förhoppningvis blir det glass den här gången!

Därefter var det dags för disken och Jimmie börjar mumla något om family guy. Men en blick var det enda som behövdes för att han istället langade fram all disk till mig medans jag diskade :) Historisk händelse ppl!

Har kollat upp massa recept på internet nu för dom i boken suger så imorgon är det affären som gäller så kan det kaaanske bli glass till efterätt imorn efter tacosen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0