Måndag

Herrejävlar.
Jag kommer aldrig vänja mig vid att vakna tidigt för att åka med en buss som går 9 när man egentligen börjar 12.00. Menmen, det är bara att pallra sig upp. Nu är Jimmie och jag uppe samtidigt för första gången typ xD Annars brukar det vara att  någon av oss börjar lite senare och ligger kvar i sängen och sover ett tag till.

Det gick iallafall bra i äbro igår, det fixades en hel del med Jimmies outfit och han är så sjukt cool i den! Shitpommes ^^ William och Triss verkade trivas bra ihop så det ska nog gå bra att ha dem båda där. Det känns sjukt tomt här utan honom men ändå sjukt skönt. Den hunden är ju lite knasig, men sööööt!

Nuu, ska jag traska iväg till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0