updatex2

Det gick faktiskt sjukt bra på jobbet idag, sålde 3 st (!) + att jag fick massa personer att ringa upp på torsdag som var baotaintresserade :D Haha, den där biobiljetten känns inte sååå långt borta nu.

Kom iaf hem för ett tag sen och upptäckte att Maois och Menos är här, mys <3 Så vi gick en promenix med William och sedan tillbringades tiden fram till nu med att se jackass, usch för dom filmerna alltså, asroliga men jag försökte äta en macka under tidens och det gick inte alls bra. Speciellt inte när alla spydde hela tiden och jag tål verkligen inte att höra ljudet av det.

Nu funderar jag på att vara lite osocial och läsa litegrann så det inte blir så sent. Ska upp 10 imorgon och tvätta. Tänkte försöka städa lite grundligare också, skura och sånt där, dammtorka om jag orkar. Önskar mig en rosa dammvippa i födelsedagspresent!

Nu ska jag nog vara lite osocial och läsa ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0