Update - Jobblycka!

Haha, jag har fått ett till jobb! :D :D :D
De ringde precis från coopjobbet och tydligen så hade jag fått det! Härligt värre, det betyder mer pengar till sparkontot och usa resan. Gud ändå vad glad jag är!

Det som kommer bli lite jobbigt är att det är så sjukt tidigt, får ställa dubbla väckarklockor och be Jimmie putta ut mig ur sängen om jag inte pallrar mig upp själv. Mitt schema för nästa vecka är alltså:

Måndag: Coop 08.00 - 11.00
Onsdag: Coop 06.00 - 09.00
Fredag: Coop 06.00 - 09.00


+ att jag jobbar 2 dagar på telemarketing jobbet ockå. Det kommer bli rätt tufft men det lär ju vara värt det! Vet inte hur det kommer bli när skolan börjar dock. Om jag alls har kommit in, de har fortfarande inte hört av sig och nu är det ju hundra år sedan jag folkbokförde mig här. Gushgosh, i bästa fall så kan jag kanske jobba även fast det är skola. Jag har ju inte så mycket lektioner och vi börjar ju klockan 9 så om det går att lösa med bussarna kanske jag hinner med alla jobb samtidigt som jag går i skolan. Ska kolla in Nordviks hemsida nu och se om det finns några scheman från förra året upplagda så kan man se på ett ungefär hur det kommer att bli iallfall ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0