Update

Japp, då var det väl dags att fortsätta historien om piskan.
Gosh vad konstigt det där lät xD Men hursomhelst så klarade jag mig utan skadad hand för Jimmie är ju trots allt rätt så skillad vid det här laget. Senare under lekens gång gick det sämre för då skulle Jimmie fånga mig med piskan men det märkte inte jag som var helt inne i boken och sträcker ut benet precis i tid för att få snärten rakt på fötterna. Ja gud ändå, nu pryds ena foten av ett snyggt rött märke. Men det går ju inte att vara sur på sötnosen för ett tag tidigare plockade han vinbär åt mig så att jag skulle ha någonting att äta medans jag läste och när jag själv gick och hämtade vinbär så fångade han in mig och lindade piskan runt oss så att jag inte skulle kunna gå nånstans, det var mys <3

Någon timme senare tog vi bussen till Älandsbro för att hälsa på Jimmies mamma och hennes nya hund. Så söt sak alltså, hon skäller och morrar samtidigt som hon verkligen försöker våga gå fram för att hälsa. Men efter ett tag var det inga problem längre och jag fick några blöta pussar och massa gos.
Vi satt ute och rökte allihopa och pratade litegrann om usa resan också, den blir av till våren istället så att vi hinner samla ihop mera pengar. Fick veta grejs om Jimmies farbror också, tex att han funderar på att skaffa hästar!!! Förstår ni min lycka? Det här är perfekt helt enkelt, längtar verkligen tills vi flyttar dit.

Jimmies mamma berättade i förbifarten att jag skulle bli sjalmodell btw. Jimmies mormor kommer upp till hösten och hon ska sälja egengjorda sjalar på en hemsida och hon hade sagt att jag kunde ju vara modell då. Haha, det ska bli spännande att träffa henne, tror aldrig att jag har gjort det tidigare.

Vi fick en hel del promenader idag också, missade 3 bussar om jag inte minns fel så vi gick fram och tillbaka hela tiden i slutet kändes det som, men till slut hann vi med en! Tack gode gud, både me und Jimmie var så sjukt hungriga då att det fanns inget slut alltså. Så idag blev det flintastek med potatis till soet och pyttipanna med extra mycket potatis och sås till migsjälv. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0