Update

Det är verkligen varmt idag!
Gick ner på hemköp för att handla och höll på att avlida på tillbakavägen när jag hade massa grejer att släpa på. Men det är ju perfekt väder för att sola så me und Emma ska strax dra till stadsparken och ligga där och lapa sol :D Tror att jag lämnar William hemma den här gången, det är så sjukt varmt och han tycker inte om att sitta still så länge. Han och katterna klarar sig nog ensamma ett tag :)

På tal om ingenting så är det någonting som har bitit mig på benet så det har blivit en stor bula + att det är mitt på ett födelsemärke så nu ser det ut som att jag har ett muterat födelsemärke or something. Gosh. Well, så länge jag inte får en fästing på mig så är det inte så farligt. Har aldrig sett en i hela mitt liv och förhoppningsvis behöver jag aldrig göra det heller.

Men nu ska jag kolla lite How i met your mother tills Emmish är klart att gå ^^

Kommentarer
Postat av: Juliaa

haha :)

nä, jag ska bo kvar här. Men nu har jag fått lite lön, så jag tänkte om jag kunde komma och hälsa på ganska snart? typ nästa helg, eller strax efter det? :)

2009-08-07 @ 18:03:34
URL: http://keeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0